Labels

donderdag 24 april 2014

LUA met bloemetjes

Zoals ik al eerder vertelde, werd er een tweede LUA (http://www.straight-grain.com/) slaapzak genaaid. 

Super patroon, Hier te koop. 

 
Deze keer koos ik voor een bloemekesstofke voor de buitenkant & een ikea fleece dekentje voor de binnenkant.  Lekker zacht en warm.
 


Ik voorzag een groene paspel. Kwestie van al dat roze/rood wat uit te balanceren.


En nog eens langs achter.

 
 
Ons model heeft ook in deze slaapzak, zoete dromen.
  

 
Ik ben benieuwd naar jullie creaties!
 
Mum

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Toffe kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie die bloemen, nu zal ze altijd in droomland zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great fabric! Love the pop of green piping :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Dit wordt mijn volgende projectje. Wel één vraagje: wat gebruik jij precies als binnenvoering?

    BeantwoordenVerwijderen